vineri, 27 noiembrie 2015

Merita sa cumperi de pe Shein de Black Friday

Mi-am cumparat saptamana trecuta cateva lucruri de Black Friday,saptamana asta ma tenteaza hainutele de pe Shein.com,reducerile sunt semnificative ,pacat ca nu prea mai am banuti :(,dar poate aveti voi mai multi si va tentez cu cateva piese vestimentare care imi plac mie .Profitati acum ,fiindca si Transportul este GRATUIT!



Shopping carnival for you!

Once in a year!

Don't miss it!

Free shipping foy you!

Take 40% OFF Over US$59  Code:bf40

Take 50% OFF Over US$159 Code:bf50

Take 60% OFF Over US$299 Code:bf60

Ends: November/30


here: Black Friday



Imi place acest cojocel,nu am nimic de genul acesta in garderoba 

Costa 42,99 $ redus de la 69.98 $

Grey Long Sleeve Lapel Coat



M-am indragostit de aceasta vesta ,culmea tot gri 
Costa 19,99 $ redusa de la 33,67  $


Grey Sleeveless Faux Fur Vest

Sunt fixata pe pufosenii ...
Costa 29,99 $ redusa de la 45,98 $

Black White Long Sleeve Faux Fur Coat


As avea nevoie si de un blazer alb pentru munca ,acesta e tare dragut

Costa 25,99 $ redus de la 41,98 $

White Long Sleeve Lapel With Button Blazer

Un pulover in plus nu ar strica :P

Costa 21,99 $ redus de la 35,98 $

Apricot Long Sleeve Round Neck Sweater

Si gata ma opresc ,fiindca nu-mi ajunge platforma blogspot daca continui... :)))))))))

Un comentariu: