sâmbătă, 4 martie 2017

Efectele benefice ale Spirulinei Star de la Ayurmed

Dupa cum povesteam in articolul anterior am inceput o cura cu SpirulinaStar de la Ayurmed.

Ce este  Spirulina Star?

 SPIRULINA STAR este un supliment alimentar ayurvedic care contine o combinatie originala de Spirulina plantensis si Withania somnifera, care datorita continutului bogat de minerale, vitamine si aminoacizi ajuta la mineralizarea si vitaminizarea organismului si functionarea optima a acestuia. SPIRULINA STAR ajuta la mentinerea capacitatii organismului de a rezista in conditii de efort fizic si psihic intens in conditiile stresante din mediul cotidian.


Contribuie la:


- sustinerea sanatatii si vitalitatii intregului organism prin aport crescut de vitamine, minerale si aminoacizi;
- cresterea capacitatii de efort fizic si intelectual in conditiile stresante din mediul cotidian;
- mentinerea tonusului organismului prin sustinerea proceselor de detoxifiere si eliminare a toxinelor;
- echilibrarea sistemului imunitar si protectia organismului (neutralizarea radicalilor liberi) de stresul oxidativ si procesele degenerative, mentinand astfel capacitatea de autoaparare a organismului.




Spirulina plantensis- este o alga pluricelulara filamentata ce contine:

-proteine pure
-toti cei 8 aminoacizi esentiali- izoleucina, leucina, lizina, metionina, fenilalanina, treonina, triptofanul şi valina
- acid gama-linoleic, ficocianina,beta-caroten,acid arahidonic, vitamina B12, fier, clorofilă şi acizi nucleici ARN şi ADN
-vitaminele D, E, K, calciu, crom, cupru, iod, magneziu, fosfor, potasiu, seleniu şi zinc

Proprietati:

  • normalizeaza apetitul exagerat;
  • antianemic, antioxidant puternic;
  • hipotensiv, cardioprotector, chemoprotector, antitumoral;
  • sustine sistemul nervos, energizant, gastroprotector;
  • incetinesc imbatranirea organismului si impiedica agravarea bolilor;
  • contribuie la functionarea optima a glandei tiroide, compenseaza deficientele datorate dietei zilnice




Withania somnifera(ginsengul indian)- este o planta tropicala ce hraneste mintea si corpul,contine:

-alcaloizi și steroidlactone
-ceilalti alcaloizi sunt somniferine, Somnin, Somniferinin, Withananin, pseudo-Whitanin, tropine, pseudo-tropine, 3-o-Gloyloxytropan, colina, Cuscohygrin, Isopelletierin, Anaferin și Anahydrin. Mai contine Steroidglukoside si sitoindoside, sitoindoside VII și VIII.


Proprietati:
  • imunomodulatoare,adaptogene,tonice;
  • antistres, afrodiziace, antimicrobiene, antibacteriene, antifungice;
  • diuretice, antioxidante, antiinflamatoare, anti imbatranire,anti hipertensiv, hipocolesterolemic;
  • imbunatateste concentrarea si abilitatea mintala,tonic hepatic, creste rezistenta si forta fizica.
Ce efecte a avut asupra mea ?



Saptamana trecuta am avut vreo 4 nopti in care am dormit intre 1-4 ore maxim pe noapte si ziua am mers pe jos de dimineata de la 7 pana noaptea la 1 .Am urmat cura cu 3 capsule pe zi cu 1/2de ora inainte de masa si  efectele benefice au fost urmatoarele:

-nu m-am simtit epuizata si am reusit sa fac fata cu brio oboselii,in cele 4 zile solicitante
- am mai multa energie decat de obicei ,ma simt mai relaxata
-mi-a calmat durerea de stomac ,primavara isi face intens simtita prezenta
-nu mai am pofta de dulce exagerata,desi apetitul nu mi-a scazut ,doar in cele 4 zile solicitante nu prea am avut pofta de mancare


In concluzie Spirulina Star de la Ayurmed este un produs bun,cu efecte imediate cred o sa continui cura pana la cele 3 luni recomandate ,desi nu prea imi place sa iau de trei ori pe zi capsulele ,ar fi fost mai simplu daca trebuia sa iau doar una ,dar asta e ma conformez ...daca e pentru binele meu :) Alte efecte momentan nu am observat dar poate o sa fiu si eu puternica precum Popeye in curand :))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu