vineri, 7 aprilie 2017

Review Facial Massage Cream by Ayurmed

Daca tot ploua afara, macar in casa sa ma rasfat,mi-am masat fiecare por :)) abia asteptam sa vina seara sa ma asez confortabil si sa-mi acord 10 minute de masaj facial cu FACIAL MASSAGE CREAM  cu extract de scortisoara si curmale de la Ayurmed ,nu ma plang ,e un adevarat rasfat ,desi parca mi-ar placea sa ma maseze si un profesionist(boy :P) ,dar e bine si asa.

FACIAL MASSAGE CREAM - este o crema pentru masaj facial cu efect regenerator si de intinerire ,contine extracte din plante care hranesc pielea obosita si deshidratata, aceasta devenind ferma, cu un aspect stralucitor. 






 Extractul din scortisoara, contine minerale si uleiuri esentiale:

  • stimuleaza circulatia sanguina de la nivelul epidermei ;
  • reduce ridurile fine si formeaza un strat protector pe piele;
  • are efect antiinflamator si antibacterian, fiind util in combaterea iritatiilor;
Extractul din curmale contine foarte multi antioxidanti:
  • protejeaza celulele de stresul oxidativ prevenind imbatranirea prematura a pielii;
  • Vitamina A prezenta in mod natural in extractul din curmale, are o eficienta recunoscuta in prevenirea aspectului tern al pielii si aparitia petelor;
  • Vitamina A si acizii grasi refac bariera lipidica a pielii, regleaza secretia de sebum si mentin hidratarea acesteia;
Uleiul din germeni de grau este o sursa extraordinara de antioxidanti :
  • mentine elasticitatea pielii, are efect de tonifiere si previne imbatranirea prematura;
Combinatia dintre aceste 3 ingrediente principale aduce multe beneficii pielii :
  • contribuie la protectia pielii impotriva factorilor externi;
  • stimuleaza circulatia sangelui si a limfei;
  • tesuturile sunt mai bine oxigenate, activand astfel si eliminarea toxinelor;
  • stimuleaza productia de colagen si elastina, tenul devenind mai ferm.
Ingrediente; Aqua, Parafina lichida, Ceara de albine, Cetilalcool, Glicerina, Polisorbat-80, Monostearat de gliceril, Ceara emulsifianta, Cinnamomum zeylanicum (Scortisoara) extract din scoarta, Ulei din Triticum sativum (ulei din Germeni de grau), Phoenix dactylifera (Curmale) extract din fructe, Borax (Sodi biboras), Parfum (Rooh amla), Metilparaben, Propilparaben.

Este potrivita pentru toate tipurile de ten ,in mod special  este indicata pentru tenul obosit ,fara vitalitate.


Ce fel de relatie s-a infiripat intre noi?




A fost dragoste la prima vedere sau... atingere...upss nu stiu ce sa zic ?!! Imi place textura cremoasa,grasa ,se absoarbe incet ,de aceea este perfecta pentru masaj,eu am stat cam 10 minute sa ma masez ,dar as fi stat mai mult daca somnul nu ma invingea de fiecare data .

Dupa ce o las sa actioneze ,ma clatesc cu apa calduta si rezultatul,este o piele catifelata,stralucitoare.Este foarte hidratanta ,dimineata ma trezesc cu pielea la fel de catifelata si radianta.Are un parfum discret ,nu irita pielea ,cel putin eu nu am avut probleme.
Am folosit-o si pentru maini si rezultatul a fost la fel de bun,maini catifelate si hidratate.

In concluzie ,imi place aceasta crema,contine ingrediente naturale,are un pret bun 18 lei, 40 g,dar acum daca intrati pe ayurmed.ro puteti profita de o super OFERTA 2+1 GRATIS.



3 comentarii: