sâmbătă, 10 august 2019

Gama TOLERIANE La Roche-Posay , noul aliat al pielii sensibile!

 Am primit pentru a testa in cadrul campaniei lansate de BUZZStore si La Roche-Posay doua produse din gama TOLERIANE, noul aliat al pielii sensibile!
Kitul de buzz contine:
  • TOLERIANE Sensitive Cremă hidratantă 40 ml
  • TOLERIANE Crema de spălare 200ml
  • TOLERIANE Sensitive Riche 3 ml pentru 2 prietene
  • TOLERIANE Sensitive Cream 3 ml pentru 2 prietene
  • O sacosa de shopping trendy





Laboratoarele La Roche-Posay au creat gama TOLERIANE, o gama de îngrijire a pielii ce contine produse cu toleranta ridicata, special conceputa pentru a calma pielea sensibilă si reactivă .





Crema de spălare TOLERIANE La Roche-Posay este special creata pentru curațarea pielii sensibile, are o formula fara parfum si alcool.






Conține 4 ingrediente care calmeaza, protejeaza și ajuta la repararea pielii: 

💧apa termala La Roche-Posay;
💧glicerina, niacinamida si ceramide.

Mi-a placut inca de la prima aplicare,are o textura cremoasa,nu usuca pielea,nu o irita, in zona ochilor nu am simtit nici un disconfort.De obicei de la unele produse de curatare ma ustura fata,insa folosind Crema de spălare TOLERIANE nu am simtit decat placere,rasfat.
Reechilibreaza microbiomul pielii , are proprietăți calmante, protectoare și anti-oxidante.
*microbiomul pielii - flora pielii,pielea este gazda pentru miliarde de microorganisme vii prietenoase.
Are o textura ușoara si fluida, mentine hidratarea naturala a pielii și protejeaza bariera cutanata.

Iubesc cremele de fata,sunt pe locul 1 in topul preferințelor mele in materie de cosmetice.Tenul meu este pretențios, sensibil și nu accepta orice tip de crema,de aceea mereu mă orientez spre cremele cu ingrediente naturale.



Crema hidratantă TOLERIANE Sensitive îmi place,are o textura lejera,intra rapid in piele.Dupa aplicare îmi simt pielea hidratata și catifelată,îmi calmează iritațiile care îmi apar în zona pomeților de obicei.Nu mai simt acea senzație de "piele care ține".
Este o excelenta baza de machiaj, după aplicarea fondului de ten nu se mai vad acele zone uscate,care arătau foarte inestetic și de aceea de multe ori preferam sa nu aplic nimic pe ten.
Conține 83% ingrediente active care calmeaza și protejeaza pielea

  • glicerina menține pielea hidratata 48 de ore;
  • ceramidele repară și protejează bariera cutanată;
  • vitamina B3 calmează instant; 
  • apa termala @larocheposayromania calmeaza și reduce iritațiile.

Nu conține parfum sau alcool!

Ingredientul vedeta din cele doua produse este apa termala La Roche-Posay care calmeaza și reduce iritațiile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu