marți, 3 septembrie 2019

Kit-ul esential pentru vacanta de la Sensiblu


Kit-ul esential pentru vacanta de la Sensiblu a ajuns la mine siii contine: 

☀️Spray pentru țânțari Dr. Hart;
☀️Crema solara SPF 30 L'Erbolario in Sensiblu-Romania ;
☀️Sampon uscat Batiste;
☀️Deodorant rodie Dr. Organic Romania.







Prietenul la nevoie se cunoaste! Deodorantul cu rodie Dr. Organic Romania este noul meu prieten pe timp de vara si prevad o relatie lunga 😉 
Contine 75% ingrediente de origine organica precum :extract de rodie, extract de frunze de Aloe Vera, ulei de floarea soarelui, alge irlandeze si islandeze, vitamina E.
Nu contine: aluminiu,alcool,parabeni, SLS (sodiu lauril sulfat), coloranti artificiali, odorizanti si conservanti daunatori.



Are un miros divin,fresh,fructat,m-a cucerit.Are o textura cremoasa,este bland cu pielea.Il aplic fara probleme si dupa epilare si nu ma ustura pielea.
Nu blocheaza porii si are efect de pana la 24 h.Eu il reaplic la 3-4 ore ,dar nu ma deranjeaza fiindca ador mirosul si nu-mi irita pielea.



Soarele imi zambeste de dimineata la fereastra si ma invita sa ies afara,insa prietenia cu el functioneaza cel mai bine la distanta.fiindca m-am ars de multe ori 😁 
Crema de protectie solara este bodyguardul-ul meu si e profesionista,ma apara intotdeauna de razele solare 😆.Acum testez crema solara L'Erbolario in Sensiblu-Romania SPF 30 cu morcov, susan si karite.




M-a atras ambalajul prima oara ,imi place culoarea.Chiar si crema din tub are o usoara nuanta portocalie.Textura este cremoasa,de obicei cremele pe care le-am folosit aveau o textura fluida,dar nu ma deranjeaza fiindca intra destul de repede in piele.
Mi-a protejat pielea de arsuri,am stat fara griji la soare.Am aplicat-o atat pe fata cat si pe corp.Dupa aplicare pielea mea era catifelata si hidratata.

Contine uleiuri hranitoare, protejeaza impotriva radiatiilor UVA si UVB, ajuta la prevenirea formarii ridurilor, pastreaza pielea catifelata si elastica.
Este potrivita pentru pielea ultrasensibila.


Samponul uscat mi se pare cea mai tare inventie pentru par!Ma salveaza de fiecare data,mai ales in vacanta cand nu prea am chef sa-mi spal parul,operatiune ce implica sampon+balsam+masca+ uscare cu foehn-ul,aplicare lotiune pentru regenerare a parului si la final aplicarea unui ser hidratant.Cu samponul Batiste am scapat de aceste etape,cu doar 3 pufuri parul meu arata ca proaspat spalat!



Samponul uscat Batiste  reda coafurii volumul si aspectul proaspat. Confera senzatia de par curat, fara a fi necesara spalarea. Absoarbe excesul de sebum, indeparteaza impuritatile, hraneste si fortifica parul.


Iubesc vara,insa nu iubesc insectele, care sunt mai prezente ca oricand,parca toate s-au adunat la un festival 😂 Tantari, albine, viespii, muste, purici si capuse – toate roiesc in preajma noastra. Tantarii sunt cei mai insistenti,dar cele mai silentioase si periculoase sunt capusele. Spray-ul Repelent impotriva tantarilor si capuselor Dr.Hart este inamicul acestor insecte sacaietoare .




Contine *Citriodiol - obtinut din ulei de extract de eucalipt(lemon) cu actiune repelenta impotriva insectelor.
Prima oara l-am folosit in parc,unde mereu ma "ciuruie" tantarii si unde stau mereu ca pe ace sa nu ma "posede" vreo capusa .Dupa aplicare nici un tantar nu s-a mai apropiat de mine,yey!!


*O campanie BUZZStore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu