joi, 9 iunie 2022

Gama Syoss Repair pentru un par ca la salon!

 Zilele acestea am testat trei produse noi de la Syoss :


  • Samponul Syoss Repair Therapy pentru par deteriorat, 750 ml;
  • Balsam intensiv Syoss Repair pentru par deteriorat, 250 ml;

  • Ulei de par Syoss Beauty Elixir Absolute Oil pentru par deteriorat 100 ml.


La sampon si balsam am ales varianta Repair Therapy. Legat de sampon imi place mirosul si textura, varianta de 750 ml e super economica, nu trebuie sa imi fac stoc foarte des:)).
Il folosesc impreuna cu balsamul si uleiul si am observat ca am mai putine fire rebele, imi simt parul curat si stralucitor. Raportul calitate pret este foarte bun!

Balsamul intensiv Syoss Repair este hidratant, se clateste usor, nu incarca parul, lasa parul hidradat, matasos si usor de pieptanat.
Parul meu se incurca foarte tare, de aceea este esential sa folosesc balsam. In comparatie cu alte balsamuri, cu acest balsam parul meu nu se mai incurca asa tare si ma pot pieptana fara sa imi smulg parul.

Uleiul de par Syoss Beauty Elixir Absolute Oil - aveam un ulei pe care il recumparam de fiecare data, dar m-am indragostit si de acest ulei Syoss, sincer nu ma asteptam sa imi placa asa mult, de obicei parul meu este foarte pretentios la uleiuri.
Are un miros placut, nu imi incarca parul daca folosesc o cantitate mica, il descurca, netezeste firele rebele, hidrateaza varfurile despicate. Face exact ce imi doresc de la un ulei de par.

O campanie @the_buzzstore_ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu