luni, 4 iulie 2022

Alpro Shhh…This is NOT M*lk - bautura vegetala pe baza de ovaz pentru iubitorii gustului de lapte!


 Nu este lapte, este din plante 🌱
Alpro Shhh…This is NOT M*lk este o bautura vegetala pe baza de ovaz pentru iubitorii gustului de lapte!


 Ador fructele proaspete din gradina, dimineața îmi place să fac porridge cu multe fructe.
Am folosit Alpro Shhh…This is NOT M*lk 3.5 % grăsime, fulgi de ovăz și muuulte fructe 😋
Îmi place gustul Alpro, eu nu prea tolerez laptele de vaca și aceasta băutură vegetala de ovăz este perfecta pentru mine, nu îmi cauzează nici un disconfort abdominal.In plus nu conține zahăr!

🌱Alpro este un brand a caror valori sunt grija pentru tine, dar si pentru Planeta! Consumul de plante are un impact semnificativ asupra mediului.


 
 

Alpro Shhh… This is Not M*lk există în două variante:
🌱Gustul bogat si cremos al variantei Whole (3,5%)
🌱Gustul fin si bland al variantei Semi (1,8%).
Este o băutură foarte versatila, poate fi integrată ușor în orice rețetă.Am făcut clătite, budinca de chia, porridge, omleta.


Este o bautura vegetala pe baza de ovaz, cu adaos de calciu si vitamina D, ce contribuie la aportul zilnic din acesti nutrienti esentiali.
O ador💚!
Le provoc la #Alprovocarea pe @ivanjaneta @gabybisa să încerce rețetele propuse de mine 😋




 

 O campanie @alpro @the_buzzstore_ro
#BUZZalpro #alprovocarea #notmilk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu