luni, 13 noiembrie 2017

Noua gama ALGADERM Anti-Age de la GEROCOSSEN

Tocmai am primit  noua gama ALGADERM Anti-Age de la GEROCOSSEN, care are la baza alga Fucus vesiculosus, precum si o serie intreaga de alte ingrediente naturale  precum : colagen marin, uleiuri de argan, avocado, migdale, susan ,etc.
Abia astept sa le testez ,la prima vedere ,imi place ambalajul si mirosul cremelor .


Gama ALGADERM Anti-Age contine produse de ingrijire cu 98% ingrediente de provenienta naturala, fara parabeni si fara alergeni.

Eu si mama ne vom rasfata cu :

 -lapte demachiant ALGADERM Anti-Age 

- crema de ochi ALGADERM Anti-Age 
- o crema de zi  intens hidratanta ALGADERM  Anti-Age 25+

- o crema  antirid de noapte ALGADERM   Anti-Age 55+

Puteti descoperi intreaga gama AICI .

Am si un cadou pentru voi ,daca doriti sa incercati produsele ALGADERM Anti-Age de la GEROCOSSEN va ofer un VOUCHER de reducere de 10% - CODUL VOUCHERULUI este AndreeaGhinet10% acesta este valabil pentru toti cei care doresc sa cumpere de pe gerocossen.ro! Voucherul este valabil pana in data de 30 noiembrie 2017!

Voi reveni in curand cu parerea mea despre fiecare produs in parte!Pupici!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu