sâmbătă, 23 martie 2019

OptiFibre® -pentru reglarea tranzitului intestinal

Am acceptat provocarea BUZZStore si Nestlé si voi testa noul produs OptiFibre® .
OptiFibre® este recomandat pentru regimul dietetic al persoanelor care sufera de tulburari de tranzit intestinal: adulti, copii cu varsta peste 3 ani, femei insarcinate sau care alapteaza, varstnici.

Am primit:

O cutie OptiFibre® 125 g

Un pahar OptiFibre® 
10 mostre OptiFibre® de 5g pentru prieteni 





OptiFibre® de la Nestlé , contine doar guma de guar partial hidrolizata, sub forma de pudra, adica 100% fibre solubile obtinute din boabe de guar, cu efect prebiotic, care ajuta la reglarea tranzitului intestinal in mod natural.

Are un gust neutru ,l-am amestecat atat in lichide calde cat si in lichide reci.Curata rapid si eficient,chiar am avut o criza de dureri abdominale si la o ora dupa ce am luat OptiFibre® ,durerile au disparut.Dupa 3 zile deja am simtit o ameliorare a disconfortului abdominal.






Ma simt bine cu OptiFibre® ,pentru mine doar o masura pe zi este suficient.

Este important de stiut ca trecerea la o dieta bogata in fibre nu se poate face in mod brusc, ci crescand consumul treptat. Incepeti cu o masura de OptiFibre® pe zi, apoi, doar daca este necesar, cresteti consumul treptat, cu inca o masura la fiecare 3 zile, fara a depasi 5 masuri pe zi. Odata ce activitatea intestinala s-a reglat, nu mai cresteti numarul de masuri, ramaneti la doza optima pentru voi.
OptiFibre® nu este un laxativ.Efectele consumului de fibre incep sa apara dupa cateva zile de la administrare, iar pentru un efect sustinut, se recomanda administrarea pentru cel putin 3 saptamani.





Recomandare de administrare

Mai multe informatii despre produs gasiti AICI !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu