duminică, 24 martie 2019

Parfum de miere pe pielea mea

Am cel putin doua motive sa iubesc primavara: mangaierile caldute ale soarelui si curcubeul de flori parfumate.Si albinutele cred ca iubesc primavara,fiindca odata cu inflorirea cosaciului,incep si ele activitatea de adunare a polenului si a mierii.O albinuta viziteaza aproape cincisute de flori si se intoarce in stup cu o sarcina cat jumatate din greutatea ei,in zilele insorite poate face peste 10 astfel de iesiri.Matcile sunt responsabile cu depunerea oualor si astfel familia se mareste pe zi ce trece.

Albinutele de la Apidava au fost foarte darnice si mi-au adus trei sapunuri cu miere,care au un parfum demential :


  • Sapun cu miere si propolis;
  • Sapun cu miere si ceara de albine;
  • Sapun cu miere si laptisor de matca.


Parca au stiut albinutele exact de ce am nevoie,fiindca mainile mele dupa o iarna lunga sufera mult.Pielea este uscata si crapata,inamicul nr.1 a fost frigul,apoi vantul si spalatul pe maini de zeci de ori pe zi .
De al treilea inamic, nu am cum sa scap in nici un anotimp ,fiindca am o obsesie sa imi simt mainile curate si de aceea ma spal foarte des.



La serviciu ma spal cel mai des pe maini si de aceea acolo folosesc Sapunul cu miere si propolis de la Apidava,avand pielea crapata si mici rani,acesta este perfect fiindca imi hidrateaza pielea,nu o usuca ,are efect cicatrizant si este eficient in vindecarea ranilor si iritatiilor pielii .In plus Propolisul dubleaza efectele antiseptice si antiacneice ale mierii.Efectele s-au vazut dupa 2 zile de folosire,mainile mele acum arata mai bine,ranile s-au inchis, "pielea de crocodil" cum ii spun eu,a disparut,acum este catifelata si placuta la atingere.Acest sapun cu propolis este si preferatul meu,in plus miroase ...divin.


Pentru acasa am pastrat sapunul cu miere si laptisor de matca,fiindca mi se pare mie ca e mai pretios.Cand ma gandesc la laptisor de matca,clar il asociez cu Regina si rasfatul suprem.De aceea cand ajung acasa ,imi spal mainile incet ,le masez usor ,le rasfat ,le ofer un tratament demn de o Regina :P .Ador laptisorul de matca ,deoarece intensifica procesul de refacere naturala a celulelor, imbunatateste tonusul si creeaza o piele cu un aspect mai tanar şi mai catifelat.Este ideal pentru tratarea ridurilor si  ajuta la combaterea procesului de imbatranire. Desi acordam o mai mare atentie tenului,mainile sunt primele care ne dau de gol in ceea ce priveste varsta.Asa ca eu m-am gandit sa le rasfat si pe ele asa cum se cuvine!


Insa avand trei sapunuri naturale nu puteam sa neglijez nici tenul,astfel sapunul cu miere si ceara de albine ,este secretul meu roz pentru un ten curat .L-am ales pe acesta pentru ten deoarece este indicat in tratarea acneei,si eu ma mai confrunt cu mici "monstruleti" razleti.Imi place ca este delicat cu pielea ,nu o usuca,nu o irita,are efect emolient,nutritiv,cicatrizant si antiinflamator.


4 motive pentru care ador aceste sapunuri:

Contin ingrediente naturale - ingrediente apicole care au o multime de beneficii pentru piele.

Au un parfum divin - nu am cum sa intru intr-o incapere si sa nu le simt aroma,m-au cucerit!

Nu irita pielea - eu am o piele sensibila si daca nu ii convine ceva ,imediat se inroseste.

Hidrateaza ,trateaza si regenereaza pielea- mainile mele sunt dovada clara!Nu mai am rani,pielea este hidratata ,catifelata si parfumata ,ce imi pot dori mai mult!



*O campanie Brander



2 comentarii: