sâmbătă, 20 aprilie 2019

Produse naturale pentru igiena orala de la Apidava

A venit Iepurasul mai devreme, cu produse pentru igiena orala de la Apidava:

 Apa de gura cu propolis,Aloe Vera si extract de ceai verde;
 Spray de gura cu propolis si menta.



De cativa ani am inceput sa elimin treptat produsele conventionale de ingrijire orala ,acelea pe care le gasim in orice magazin ,deoarece imi faceau mai mult rau decat bine.In primul rand fiindca au foarte multe chimicale,la unele  nici macar nu pot citi denumirea ingredientelor,de inteles ce reprezinta ,nici atat… In al doilea rand aveau un gust ciudat,extrem de puternic care imi provoca greata.Unele ape de gura imi iritau gingia si obrajii ,iar medicul stomatolog mi-a recomandat sa nu le mai folosesc fiindca unele pot provoca si tartru,desi efectul ar trebui sa fie invers.
De aceea am inceput sa caut produse cu ingredinte naturale si de atunci gingia mea nu se mai irita asa usor si dintii nu mai sunt atat de sensibili.
Apa de gura cu propolis,Aloe Vera si extract de ceai verde de la Apidava nu-mi e straina ,nu e prima oara cand o folosesc si imi place foarte mult.Imi curata eficient cavitatea bucala,imi reimprospateaza respiratia si cel mai important aspect pentru mine ,nu are un gust puternic care sa-mi provoace greata.A grabit chiar si vindecarea aftelor,care imi creeaza un disconfort teribil,prefer intotdeauna propolisul pentru tratarea aftelor, nu imi place sa folosesc glicerina,are un gust oribil...

Foarte important!
Apa de gura cu propolis Apidava nu contine : alcool, parabeni,phenoxiethanil,parfum.
Toti “prietenii” enumerati anterior sunt de fapt mari dusmani, fiindca irita gingia,iar daca gingia sufera si dintii sufera si astfel devin sensibili.




Apa de gura cu propolis Apidava are urmatoarele beneficii:

- actiune anti-bacteriana
- actiune anti-tartru
- previne aparitia cariilor
- tratarea eficienta a infectiilor locale (stomatite, gingivite, afte dentare)
- combate repiratia neplacuta
- efect cicatrizant rapid

Efectele terapeutice ale propolisului asupra cavitatii bucale

Propolisul este o substanta complexa de origine vegetala, care se prepara de catre albine prin colectarea de rasini produse de unele plante,in special arbori. Una dintre actiunile cele mai importante ale propolisului, este actiunea sa antimicrobiana, datorata in principal flavonoizilor, care sunt niste compusi bioactivi cu un mare potential pentru tratamentul antiseptic de afte bucale,herpes, amigdalite, ajutand in vindecarea si cicatrizarea ranilor, inflamatiilor,cariilor,fiind de mare ajutor  in chirurgia orala, endodontie, parodontologie si in bolile orale, printre altele.

Exista mai multe studii cu privire la eliminarea cariilor, referitoare la propolis.S-a constatat ca propolisul are efect inhibitor asupra cresterii numeroaselor microorganisme orale. Aceste studii sublineaza faptul ca substanta interfereaza cu inhibarea naturala a activitatilor enzimatice .

Caria dentara este o boala infectioasa, fiind una din problemele majore de sanatate publica in intreaga lume,ea nu se limiteaza doar la o categorie de varsta sau la o grupa sociala din punct de vedere economic .De aceea astazi propolisul poate fi utilizat in stomatologie ca o alternativa naturala impotriva agentilor patogeni responsabili de formarea placii dentare si a cariilor.


Spray-ul de gura cu propolis si menta Apidava il folosesc pentru prima oara,am mai folosit spray-uri de gura ,dar aveam aceeasi problema cu gustul si unele imi faceau gura “punga” ,fiindca contineau alcool.


Spray-ul de gura Apidava  contine un cocktail de ingrediente naturale care ma incanta: propolis, extract de cimbru, extract de salcam, ulei de menta si ulei de eucalipt.Are un gust placut,usor dulceag mi se pare ,nu este puternic ,fiindca cum am mai spus, nu suport gusturile puternice.Chiar imi place ,reimprospateaza instant respiratia si este un inlocuitor ideal pentru guma de mestecat,la care am renuntat fiindca imi face rau la stomac.

Spray-ul de gura cu propolis si menta Apidava are urmatoarele beneficii:


-elimina microparticulele urat mirositoare din cavitatea bucala
-ajuta la distrugerea bacteriilor si microorganismelor daunatoare
-actiune benefica asupra sistemului respirator
-amelioreaza sangerarile gingivale

-efect cicatrizant si calmant pentru dureri la nivelul gingiilor

Foarte important! 
Spray-ul de gura cu propolis si menta Apidava 
nu contine : alcool, parabeni,phenoxiethanil,parfum.

Chiar sunt multumita de aceste produse si-au castigat un loc in rutina mea de ingrijire orala,spray-ul va fi nelipsit din geanta de acum inainte,chiar cautam un inlocuitor natural al gumelor si bomboanelor mentolate.



*O campanie Brander

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu