sâmbătă, 20 aprilie 2019

Citeste o carte!

Asta-i un indemn pentru mine,fiindca din pacate nu am mai citit o carte de ceva timp.Am mai intrat in librarii si am gasit carti interesante,de obicei daca titlul suna interesant ,deschid cartea citesc o pagina la intamplare si daca ma cuprinde magia cartii, o adaug in wishlist sau o cumpar,depinde de buget.
In sertarul meu de dorinte am o multime de carti pe care mi-as dori sa le citesc,multe dintre ele sunt din categoria carti Bestseller,e oarecum logic fiindca,citind rar,acestea sunt primele de care aflu.
Am inceput sa "frunzaresc" si librariile online,am observat ca au preturi mai bune decat in cele fizice si au mai des promotii.In plus daca observ un titlu de carte care imi atrage atentia sau un Bestseller despre care aud ca vorbeste toata lumea,e mai simplu sa dau o cautare pe Dl.Google si imediat imi apar recenziile la cartea respectiva si astfel ma hotarasc daca vreau sa o citesc sau nu.Bineinteles ca exista si exceptii,daca imi place cartea fiindca,pur si simplu am un sentiment bun legat de ea,o pun in cos si gata,o cumpar,fara sa mai pierd timpul.Imi folosesc des intuitia,chiar si la capitolul carti si niciodata nu am dat gres atunci cand am cumparat o carte,in functie de starea mea de spirit de moment,de pasiunile mele sau pur si simplu fiindca mi-a placut titlul sau coperta.

Pe site-ul carti beletristica.ro am gasit o multime de carti interesante si mi s-a facut o pofta nebuna de citit.Si cum poftele trebuie satisfacute,sper sa ma hotarasc la o carte,dar mai intai trebuie sa inchid internetul pe telefon, fiindca primesc notificari de la instagram si imi piere pofta de citit si mi se deschide pofta de mancare si de calatorii :))).



Daca ar fi sa aleg o categorie preferata de pe site,cu siguranta Cartile Romantice  sunt preferatele mele,desi stiu ca acum toata lumea e innebunita dupa cele science fiction,thriller,horror...Ce romantism,crimele sunt mai palpitante,hmm...nu si pentru mine,poate science fiction si thriller as mai citit,dar horror... nu, multumesc,viata reala uneori poate fi foarte horror,asa ca nu am nevoie de suplimente :))).Recunosc ca sunt putin dezamagita cand aud ca toata lumea prefera horror,nu am nimic cu gusturile oamenilor,dar chiar nu mai e nimeni compatibil cu mine,sunt ultima romantica in viata ??? :))))Glumesc,am mai auzit persoane carora le plac cartile romantice,dar mai rar... 1 la un milion de locuitori de pe planeta Facebook :))))).Va rog nu aruncati cu rosii,romanticii sunt sensibili :)))).

Prima carte care mi-a atras atentia din categoria Romantice este cartea Niciodata sa nu spui niciodata - Mary Morgan,parca era si o melodie cu titlul acesta cantata de Andra.Titlul acesta e un fel de motto al vietii mele,am invatat ca niciodata sa nu spun niciodata,de aceea sunt curioasa care a fost viziunea autoarei Mary Morgan legat de acest faimos motto.

Si cartile Irinei Binder imi doresc sa le citesc,le-am rasfoit prin librarii si m-au captivat.Ultima oara cred ca am citit cateva pagini dintr-o carte veche intr-un mall din Bucuresti,chiar mi s-a parut buna ideea,cat timp iti odihnesti picioarele citesti ceva dragut,sper ca si alte mall-uri sa adopte ideea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu