miercuri, 13 noiembrie 2019

Noul Persil DISCS 4 in 1


In cadrul campaniei lansate de BUZZStore și Persil am ocazia de a testa noul Persil DISCS 4 in 1,am primit:


- o cutie cu Persil DISCS pentru rufe colorate - 11 discuri;
- o cutie cu Persil DISCS pentru rufe albe - 11 discuri;
- un tricou personalizat Persil;
- 10 mostre Persil DISCS + pliante pentru 10 prieteni






Noul Persil DISCS este primul detergent sub forma unor capsule predozate care combina patru beneficii intr-un singur disc:


🍁puterea de indepartare a petelor;
🍁stralucirea;
🍁prospetimea de durata;
🍁grija fata de tesatura.



Perdeaua din dormitor dupa cum se vede straluceste de curatenie,am folosit doar o capsula de Persil DISCS.
Procedura a fost simpla,am pus perdeaua in cuva masinii de spalat,am adaugat un disc de Persil pentru rufe albe,am setat masina la un program special pentru tesaturi delicate ,la 30 de grade si gata.Dupa spalare perdeaua era impecabila,tesatura a ramas intacta si avea un parfum minunat,care s-a mentinut si dupa uscare.🥳

Noul Persil DISCS chiar e o super inventie,m-a ajutat sa evit supradozarea si sa economisesc timp pretios.👑


Rufele colorate sunt dificil de spălat, se pot decolora ușor, trebuie sortate cu grija ,de aceea detergentul folosit este foarte important.Persil DISCS pentru rufe colorate oferă o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o singura capsula usor de folosit.

După spălare rufele și-au păstrat culorile intacte , petele au dispărut fără ca țesătura sa fie afectată și au căpătat un parfum puternic , nici nu a mai fost nevoie de balsam.









Cu noul Persil DISCS 4 in 1 spalatul rufelor chiar e distractiv 💃Gelul din cele patru compartimente Persil DISCS pentru rufe albe si cel pentru rufe colorate se dizolva imediat la contactul cu apa si face toata treaba,fara sa ridic un degetel 😜
Albul devine stralucitor,culorile raman vii;
Curata in profunzime si are grija de tesaturi;
Indeparteaza chiar si cele mai incapatanate pete(petele de ulei si ciocolata au disparut ca prin magie);
Confera un parfum puternic de lunga durata(cand deschid dulapul simt un parfum imbietor,fresh);


Am folosit 1 capsula pentr-un o incarcatura medie 2-3 kg si 2 capsule pentru o incarcatura de 4-5 kg.







3 comentarii:

  1. l-am pus la treaba si eu, acum am oprit masina de spalat, imi place cum face treaba!

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am testat si eu in cadrum campaniei. din cele 22 capsule mai am doar 5. l-am folosit la fiecare spalare. mi se pare o inovatie, ma ajuta sa economisesc mult timp si bani!

    RăspundețiȘtergere