luni, 11 noiembrie 2019

Noua gama Gerovital Plant

In cadrul campaniei lansate de Buzzstore și Gerovital am ridicat din magazinul Gerovital din Bacău noile produse din gama Gerovital Plant.



Voi testa:

💚Crema hidratanta Gerovital Plant

💚Boosterul Vitalitate și Stralucire Gerovital Plant
💚Apa micelara Gerovital Plant

Am primit și mostre cu crema antirid Gerovital Plant + vouchere valabile in magazinul Gerovital pentru 3 prietene.De asemenea am primit și o bratarica verde cu pandantiv sub forma de frunza Gerovital.







Noua gama Gerovital Plant, contine produse cosmetice pentru ingrijirea zilnica a tenului,ce au la baza ingrediente de origine naturala in proportie de pana la 98%, care ofera protectie naturala microbiana si beneficii multiple pentru tenul normal si mixt.

Primul produs folosit din aceasta gama a fost apa micelara Poliplant Microbiom Protect,fiindca primul pas pentru o piele sanatoasa este demachierea.

🍀Are un miros discret de plante.Curata eficient tenul,chiar si zona ochilor,nu am simtit nici un disconfort,usturime la nivelul ochilor.Nu usuca tenul,indeparteaza cu usurinta chiar si rimelul waterproof,cu alte produse ma chinuiam sa-l indepartez, imi pierdeam si multe gene.Dupa aplicare imi simt pielea mai curata si revigorata.Chiar sunt incantata de aceasta apa micelara si-a castigat locul printre preferatele mele.
Contine 96% ingrediente de origine naturală.
Ofera protecție naturala microbiana.





Dupa demachiere,hidratarea este un pas esential pentru o piele sanatoasa si radianta.

🍀Crema hidratanta Gerovital Plant are o textura lejera,un miros discret de plante.Se absoarbe rapid in piele,nu lasa o pelicula grasa ,nu imi irita pielea.Dupa aplicare pielea este catifelata,hidratata si protejata.Face echipa buna impreuna cu apa micelara,imi simt pielea curata,revigorata si hidratata.🌿Este perfecta pentru tenul meu mixt 😍
Ingrediente active:

🍀Uleiul de masline și Aquaxylul, alături de structura cremei, bogată în ingrediente naturale, refac funcția de bariera a pielii contribuind la diminuarea pierderilor transepidermale de apa și la creșterea rezervelor hidrice din derm și epiderm.
🍀Complexul Poliplant Microbiom Protect restabilește echilibrul microbiomului pielii, respectând identitatea unica a acestuia și funcția lui majora de protejare a pielii.
🍀Sepitonic M3, complex de minerale indispensabile metabolismului celular, revitalizează celulele și crește consumul de oxigen la nivelul acestora.


96% ingrediente de origine naturală.
Booster oxigenare.

Se aplica zilnic pentru creșterea consumului de oxigen la nivelul celulelor, îmbunatațirea hidratarii și diminuarea reacțiilor alergice.





🍀Booster-ul vitalitate și stralucire Poliplant Microbiom Protect din gama Gerovital Plant este un ser cu o textura fluida,intr-o culoare alba. laptoasa.Este special conceput pentru tenul normal si mixt.
Este usor de aplicat,se absoarbe rapid in piele,nu lasa o pelicula lipicioasa.Il aplic seara la sfarsitul ritualului de ingrijire dupa demachierea cu apa micelara si dupa aplicarea cremei hidratante Gerovital Plant.Nu necesita clatire,imi lasa tenul catifelat si dimineata ma trezesc cu un ten mai luminos si hidratat,iar pe parcursul zilei tenul meu nu mai este asa uleios in zona T.
Serul se poate aplica zilnic pentru revitalizarea tenului.

Beneficii:
🌿Stimuleaza respirația celulara și regenerarea pielii.
🌿Susține sinteza noilor fibre de colagen.
🌿Tenul dobandește un aspect mai tanar, revitalizat și stralucitor.

Contine:
96% ingrediente de origine naturala.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu