duminică, 1 noiembrie 2020

Noul parfum Lucky Me by Avon

 I'm lucky😉! Testez noul parfum Avon #LuckyMe  in cadrul campaniei lansate de BUZZStore si Avon Romania 😍 Și chiar îmi place cum miroase!




Apa de parfum Lucky Me by Avon are o aromă senzuală și vibrantă pentru femeile care iubesc spontaneitatea.

Note de vârf: șampanie, mandarin italian, coacăz alb.
Note de mijloc: orhidee Vanilla, iasomie, gardenie.
Note de baza: vanilie, lemn de santal alb, chihlimbar.

Mireasma vaniliei și a chihlimbarului mi se par cele mai pregnante.Desi vanilia nu era aroma mea preferata in materie de parfumuri, in aceasta combinație de arome, este "delicioasa". Persista până la 6 ore pe pielea mea și mai mult pe haine.M-a cucerit.😍





Apa de parfum #LuckyMe este un produs #Avon de Top, face parte din categoria Avon Iconics.
Este un parfum cu note calde, oriental-florale, ce inspira rafinament, perfect pentru serile de toamna, dar eu îl port și ziua fara nici o problema, chiar am primit complimente 😉. Este persistent  și ador sticluța, este foarte glam 😉.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu