duminică, 22 noiembrie 2020

Noile rujuri AVON PowerStay SuperLight

 Hello, rujurile sunt slabiciunea mea, pot iesi din casa fara mascara, insa fara ruj nu, am nevoie de o pata de culoare pe chipul meu alb ca zapada 😂  

  In cadrul campaniei lansate de BUZZStore si Avon Romania 😍 testez doua rujuri AVON PowerStay SuperLight in nuantele Power Lip Pink si In Control Coral.







Noul ruj Avon PowerStay SuperLight chiar rezista. Am purtat nuanta Power Up Pink, un roz pudrat foarte drăguț.La aplicare are o textura ușor cremoasa, după câteva secunde se usucă și nu se mai ia de pe buze.Nu se întinde, se aplica uniform.Are o textura lejera nu usucă buzele.
După 10 ore chiar arata impecabil, chiar și sub masca (poza 2)👏. Mirosul nu prea mă incanta, dar aplicat pe buze nu se simte deloc, din fericire 😁.





Noul ruj Avon PowerStay SuperLight e super. Astazi am purtat nuanta In Control Coral un rosu seducător.Este rosul perfect pentru mine 😍 La aplicare are o textura ușor cremoasa, după câteva secunde se usucă și nu se mai ia de pe buze.Are o culoare vibranta, nu usucă buzele.Este ușor de aplicat, culoarea este uniforma.Este demi-mat.
Este rezistent și nu lasă urme pe masca👏. Acum, când am chef sa port ruj roșu am nuanța perfecta 💋  




In concluzie, imi plac aceste rujuri, sunt rezistente, pigmentate, au o textura lejera, nu usuca buzele, nu se intind si nu se estompeaza nuanta. Au trecut testul celor 10 ore, chiar am ramas placut impresioanta. 👏 

#BUZZPowerstaySuperLight #BUZZAvon 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu