duminică, 13 decembrie 2020

Nuanțele fermecătoare ale noilor balsamuri Lenor

 O nouă colecție parfumată de la Lenor 🌸 In fiecare aroma descoperi mirosul care te relaxeaza, te reincarca, iti reechilibreaza starea de spirit si iti transforma somnul intr-unul linistit si odihnitor.

Eu am primit varianta Relax și Happy 😍 Abia aștept să le pun la treabă, miros divin👏




Be Happy 💛! Noul balsam Lenor Happy este o explozie de fericire parfumată inspirata de aromele solare de flori de tei și gălbenele.
Mirosul său a parfumat toată casa, acum pijamalele mele pufoase miros a flori de camp, m-a făcut să visez la vară și la mare 🌅 Parfumul Lenor chiar durează 👏




Mirosul este unul din cele mai speciale simturi ale noastre,un miros plăcut îmi imbunateste instant starea de spirit.
Noul balsam Lenor Relax redă prospețimea florilor de nufăr, mireasma sa este delicată, relaxanta, mă duce cu gândul la un răsfăț intr-un spa de lux. Hainele mele  acum sunt catifelate și miros a vacanta, hmm aceasta aroma chiar mi-a dat o stare de bine 💆




Grație tehnologiei Constant Freshness noile balsamuri Lenor eliberează o prospețime irezistibilă la fiecare atingere (prospețime măsurată în ml la doza recomandată de 25 ml față de 75 ml a balsamurilor obișnuite).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu