duminică, 20 decembrie 2020

Noua paletă de machiaj Pearlesque, Treasure Pallette by Avon

 O nouă campanie @Avonspace și @The_buzzstore_ro îmi oferă ocazia sa testez frumusețea aceasta de paletă de machiaj Pearlesque, Treasure Pallette pentru ochi și față ✨.




Este perfecta pentru machiaje de zi si de seara 😍 🌸

Am realizat acest machiaj de zi cu noua paletă de machiaj din gama mark, AVON Pearlesque!M-am jucat cu nuanțele de nude și maro.
Sunt ușor de aplicat, pigmentate, nuanțele nude și maro sunt mate, perfecte pentru un machiaj de zi.Sunt rezistente, machiajul a rămas impecabil toată ziua.





Am realizat si un machiaj de sărbătoare cu noua paletă de machiaj din gama mark, AVON Pearlesque!M-am jucat cu aproape nuanțele și cele mate și cele cu pigmenți stralucitori.
Sunt ușor de aplicat, pigmentate, nuanțele glitter sunt foarte frumoase, perfecte pentru un machiaj de seara sau de sărbătoare.Sunt rezistente, machiajul a rămas impecabil, nu se strâng în pliu, chiar m-a cucerit aceasta paleta 😍


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu