duminică, 24 ianuarie 2021

Noua mascara Genius 5in1 by Avon

 Nu am mai folosit mascara in nuanțe atât de vibrante din adolescenta, de aceea sunt happy fiindca, am primit în cadrul campaniei lansate de @avonspace și @the_buzzstore_ro , 3 mascara Lash Genius 5in1.

Cele 3 nuante de mascara Lash Genius 5 in 1 primite sunt: NAVY, AUBERGINE și EMERALD 😍 




Mascara Lash Genius de la Avon oferă 5 beneficii într-un singur produs:

Volum

Alungire

Separare

Ridicare

Culoare intensă

După cum se vede, genele mele au volum, peria este perfecta pentru separarea genelor, chiar și cele mai micuțe gene, acum sunt mai lungi și au culoare.
Îmi place aceasta nuanța de albastru închis(Navy), conferă eleganta genelor, nu îmi plac nuanțele electrice care te fac să arăți ca un clovn 😄



M-am jucat si cu nuanțele Aubergine și Emerald ale mascarei Lash Genius Avon.
Îmi plac amândouă, nu ies foarte tare in evidenta, m-am îndrăgostit de ele 😍 Sunt ușor de aplicat, dar și ușor de demachiat.





Chiar imi place mascara Genius, nuantele sunt superbe si usor de integrat in diferite machiaje!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu