vineri, 14 mai 2021

Fursecuri fragede din faina integrala cu ciocolata neagra

 Hello! Au ieșit prea bune aceste fursecuri, de aceea m-am gândit să postez aici rețeta.

Ingrediente:

180g unt 

50g de zahăr brun

1 ou

140g de iaurt

75g faină de cocos

175g faină integrala de grau

1/2 plic praf de copt

Coaja de portocala rasa

Ciocolată neagră 85%





Se mixează untul (trebuie sa fie la temperatura camerei), zaharul, oul, iaurtul, coaja de portocala rasa , după ce a căpătat o consistenta cremoasa se adaugă treptat faina amestecata cu praf de copt. La final când aluatul este gata se adaugă bucățile de ciocolata. Aluatul nu trebuie sa fie lipicios, însă nici tare. Am pus faina treptat până când aluatul nu se mai lipea de mâini, așa am ajuns la cantitatea menționată de 250g, dar poate sa difere +- în funcție de făină, umiditate etc.

Am format bile mari de aluat (îmi plac fursecurile "gigantice"), le-am aplatizat in palme și am mai adăugat câteva bucăți de ciocolată deasupra fiecărui 🍪.

Poftă bună!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu