miercuri, 28 iulie 2021

Olimpiada Frumuseții cu o colecție limitată OH SO TOKYO by AVON

 Noutăți @avonspace , am primit noile produse Tokyo Collection 🍒

Testez în premieră rujul și fardul de obraz 2in1 mark. Oh So Tokyo, alături de creionul contur pentru ochi Oh So Tokyo, în ediție limitată😍 Arata foarte bine, ambalaje sunt wow✨



Noile produse Tokyo Collection de la AVON arata delicios,🍒
Am realizat un machiaj cu rujul și fardul de obraz 2in1 mark. Oh So Tokyo, alături de creionul contur pentru ochi Oh So Tokyo, în ediție limitată😍 Mie îmi place ce a ieșit, când eram mică mă "machiam" cu cireșe sau petale de trandafiri roșii și nuanțele erau la fel ca rujul și fardul Oh So Tokyo🍒🌹 Este prima oară când mă machiez cu nuanțe de roșu la ochi și arata mai bine decât mă așteptam ✨ Le ador!




Aceste produse de make-up fac parte din gama mark. si sunt inspirate de Jocurile Olimpice de la Tokyo.
Rujul și fardul de obraz 2in1 mark. Oh So Tokyo, are o textura lejera, chiar daca arată că un gloss nu este deloc lipicios, se aplica ușor pe buze și pe obraz.Nu este foarte pigmentat, îmi place fiindcă oferă un look natural.
Creionul roșu contur pentru ochi Oh So Tokyo, în ediție limitată, are o pensula subțire, ce facilitează trasarea liniilor subțiri, este rezistent.





O campanie @the_buzzstore_ro

Un comentariu: