vineri, 20 august 2021

Bronz uniform cu noua gamă Gerovital Sun

 Noua gama de produse Gerovital SUN, îmi face pofta de un bronz.

Imi place sa mă bronzez sănătos, treptat, fara arsuri.

 Produsele Gerovital Sun promit un bronz sanatos uniform, intens si de durata, dar si o protectie eficienta si echilibrata🌅.




Noua gama de produse Gerovital SUN utilizeaza activatorul bronzarii naturale, Bronzyl, un ingredient activ extrem de pur, nu produce pigmentarea pielii prin interactiuni chimice, ci stimuleaza si accelereaza bronzarea naturala prin cresterea sintezei de melanina in piele.

SPUMA PROTECTIE SOLARA SPF 30 are o textura lejera, este ușor de aplicat, se absoarbe rapid in piele.




Nu lasă pelicula alba, nu îmi plac produsele care mă transforma in "Alba ca zăpada" 😄

Este eficienta, am reaplicat-o la fiecare 2 ore și pielea mea a fost protejată, nu am nici urmă de roșeața.👏 Oferă protecție împotriva radiațiilor UVB și UVA.Este rezistenta la apa.

ULEIUL BRONZANT Gerovital Sun este imbunatatit cu betacaroten natural si ulei de masline, asigura un bronz rapid si uniform.



Are un miros plăcut, un parfum discret, este ușor de aplicat. Îmi lasă pielea catifelata și oferă un bronz uniform.


GELUL RACORITOR DUPA PLAJA. Gerovital Sun este recomandat dupa expunerea la soare, chiar daca pielea nu este arsa, si este imbunatatit cu Aloe Vera si D-Pantenol.



Îl ador, este atât de revigorant, îmi place că este sub forma de spray,  simt o senzația de răcoare când îl aplic.Creeaza dependenta 😄😛


  D-Pantenolul, stimuleaza reinnoirea celulelor dermului si epidermului, diminueaza iritatiile si arsurile si mentine elasticitatea pielii.


*O campanie @gerovital.romania @the_buzzstore_ro

#BUZZGerovitalSun, #BUZZStore #GerovitalSun

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu