marți, 5 octombrie 2021

Rafinament zi de zi cu noile balsamuri de rufe Silan Supreme!

 Mă bucur că am ocazia sa descopăr noile  balsamuri de rufe premium, Silan Supreme cu miros de parfum fin franțuzesc 🌺🌸🌼


Noul balsam de rufe Silan Supreme Elegance este primul pe care l-am pus la treabă din cele două. 

Este imbogatit cu arome fructate, note florale si un amestec de parfumuri fine, hainele după spălare au un miros minunat, scoate orice haina din anonimat 🌺

Îmi place formula cremoasa, Creme-Care, oferă hainelor o senzație de catifelare și protejează țesătura.

🌼In plus, formula balsamului Silan Supreme este creata pentru a proteja mediul înconjurător, conține capsule de parfum cu biodegradabilitate îmbunătățită.




Plin de rafinament noul balsam Silan Suprême Glamour, este imbogatit cu arome incantatoare fructate cu elemente lemnoase si senzuale de mosc.

Am spălat rochia preferata cu Silan Supreme Glamour și după spălare arata impecabil, țesătura este catifelata, nu s-a scămoșat.A rămas cu un parfum îmbietor care inca se mai simte și după ce s-a uscat și am pus-o în dulap.Este aroma mea preferata din cele două.


Îmi place că recipientul balsamului este din 100% plastic reciclat.👏





#momenteSilan #SilanSupreme, #Silan, #proiecttrnd #ad 

O campanie @askteamclean.ro @trndromania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu