miercuri, 3 noiembrie 2021

Un viitor mai verde poate incepe de acasa cu gama ProNature

 Un viitor mai verde poate incepe de acasa 💚💚💚

Gama de produse pentru ingrijirea si curatarea casei ProNature reprezinta solutia eco-friendy, care mă ajută să am grija de casa si de mediu, in același timp.


Produsele din aceasta gama ProNature contin ingrediente provenite din surse naturale, in proportie de peste 95% si ambalaje obtinute din materiale reciclate si reciclabile. 




Soluția pentru curățarea geamurilor Clin ProNature este ecologica,cu o compoziție naturala de 99,9% curata foarte bine suprafețele din sticla.Imi place că nu are un miros iritant, înțepător, o pot folosi fara griji.

Gama ProNature cuprinde produse pentru ingrijirea si curatarea casei apartinand brandurilor Bref, Clin, Pur si Somat.


Produsele sunt certificate EU Ecolabel*, au la baza ingrediente obtinute din surse naturale* oferind in același timp o performanta ridicata de curatare. 




Detergentul pentru spălarea manuala a vaselor PUR ProNature, a devenit preferatul meu,are un miros foarte plăcut,fresh, face multa spumă, curata eficient vasele.Nu îmi usucă pielea mâinilor 😍Il ador!

💚95.5% ingrediente provenite din surse naturale

💚 Recipient din plastic 100% reciclat

💚0% coloranți



Detergentul de toaleta Bref ProNature cu aroma de eucalipt și mentă, are un miros puternic, fresh, mă duce cu gândul la pădure.Curata eficient și oferă strălucire .

💚 90% ingrediente obținute din surse naturale

💚 50% ambalaj din plastic reciclat


Produsul de curățare a toaletei Bref ProNature solid cu aroma de menta și eucalipt oferă prospețime și un miros plăcut.

💚100% ambalaj reciclat


O campanie @askteamclean.ro

 @the_buzzstore_ro 

#buzzProNature, #ProNature #viitormaiverde

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu