luni, 22 noiembrie 2021

Noutăți AVON Power Stay:RUJ SEMIPERMANENT&FARD DE PLEOAPE

 Îmi colorez toamna 🍁🍂 cu noile produse AVON Power Stay:


💄RUJUL SEMIPERMANENT AVON POWER STAY- nuanța Kiss&Tell

👁️FARDUL DE PLEOAPE AVON POWER STAY - nuanța Stylish Brown




💄RUJUL SEMIPERMANENT AVON POWER STAY- nuanța Kiss&Tell

Acest ruj m-a uimit, e foarte rezistent, am făcut swatch pe mana și nu s-a șters complet nici după ce m-am spălat pe mâini de 10 ori😂 a doua zi am fost la serviciu cu tatuaj 😂Și pe buze rezistenta mai mult de 10 ore, își pierde luciul dar culoarea rămâne 👏 Nuanța este foarte frumoasa 💄





👁️FARDUL DE PLEOAPE AVON POWER STAY - nuanța Stylish Brown

Îmi place nuanța fardului, mi se potrivesc nuanțele maro, nu este la fel de rezistent precum rujul însă rezistenta destule ore. Are o textura cremoasa la aplicare, după ce se usucă este rezistent la apa, îmi lăcrimează mult ochii în această perioadă și chiar nu îmi curge machiajul.Este 2in1 are și ascuțitoare 😍.






Am făcut un machiaj smokey eyes cu aceste două produse. Imi plac particulele strălucitoare aurii din fardul de pleoape și rujul are un luciu frumos.Chiar recomand aceste produse, sunt calitative și au un preț accesibil.Sunt perfecte pentru machiajul de sărbători.




O campanie @avonspace

@the_buzzstore_ro


 #BUZZPowerStaybyAVON, #BUZZAvon

#Avon #testing #tester #microinfluencers



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu