vineri, 25 noiembrie 2022

Creează amintiri parfumate cu noua apa de parfum TTA The Moment

 TTA The Moment de la AVON  - Parfumul care transformă momentele speciale în amintiri de neuitat!

Un parfum minunat abia intrat în colecția mea, îmi place mult designul cutiei🌺 si aroma sa este plina rafinament.



 8/10 FEMEI AU SPUS CĂ AROMA TTA The Moment ESTE A UNUI PARFUM DE LUX*


*într-un studiu pe nevăzute realizat cu 125 de participanți din Marea Britanie, 2022


Noua apa de parfum @avonspace cucerește cu:


  Notă de vârf: flori de neroli

  Notă de mijloc: magnolie

  Notă de bază: ambră


 Are un miros fresh, floral, ușor oriental îl port zilnic de când l-am primit 🌸Persista câteva ore pe haine, pe piele necesita reaplicat mai des.Imi place, mă duce cu gândul la parfumurile de lux.

Mirosul său delicat și suav mă face să călătoresc în cele mai parfumate grădini din lume 🌺🌺🌺 Nu trec neobservata când îl port!


#BUZZTTATheMoment #buzzAVON 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu