duminică, 11 decembrie 2011

Review Sebium H2O Solutie Micelara Bioderma


Sebium H2O Solutie Micelara  de la  Bioderma a devenit favorita mea de cand o folosesc.Am tenul mixt,si prin unele zonele mai apar si enervantele cosuri,insa de cand folosesc aceasta solutie micelara,numai imi simt pielea grasa in unele zone si daca apare vreun cos mi-l usuca repede.Curata foarte bine tenul ,fara a fi nevoie sa il clatesc dupa utilizare.
Solutia Micelara Sebium H2O este conceputa pentru tenul mixt(asa cum este al meu) sau gras .
Sebium H2O nu contine iritanti(alcool,coloranti sau sapun),este fabricata in Franta.Imi lasa tenul foarte fresh,nu precum demachiantele care au textura cremosa si lasa pielea usor grasa.Indeparteaza usor machiajul,mai ales rimelul nu stau sa ma chinui prea mult.Imi tonifica tenul,deci numai am nevoie de un alt tonic.


Iata ce spune producatorul despre aceasta solutie micelara:


O inovaţie BIODERMA, Sébium H2O curăţă delicat pielea fără s-o usuce, prin atragerea şi captarea impurităţilor şi surplusului de sebum.

 Îmbogăţit cu agenţi activi purifianţi, Sébium H2O curăţă epidermul în profunzime şi reglează secreţia de sebum. Complexul sebo-reglator patentat Fluidactiv® normalizează calitatea sebumului.

 Sébium H2O garantează toleranţă oculară şi cutanată.

 Sébium H2O este non-comedogen.

Proprietati si ingrediente:

Proprietăţi
Formulă parfumată
Non-comedogen, fără alcool, fără coloranţi.
Sticlă transparentă - 500 ml.



Ingrediente 
APĂ, GLICERIDE CAPRILICE/CAPRICE PEG-6, CITRAT DE SODIU, GLUCONAT DE ZINC, SULFAT DE CUPRU, EXTRACT DE GINKGO BILOBA, MANITOL, XILITOL, RHAMNOZA, FRUCTO-OLIGO-ZAHARIDE, PROPILENGLICOL, ACID CITRIC, DISODIU EDTA, BROMURA DE CETRIMONIU, PARFUM.



Singurul minus ar fi parfumul,ar fi fost mai bine daca nu avea nici parfum ,ochii mei nu sunt prea fericiti cand simt acesta solutie.


In concluzie imi place acest produs,fiindca ma pot demachia rapid,imi tonifica tenul si imi indeparteaza excesul de sebum.Sunt tentata sa incerc si varianta Sensibio,fiindca tenul meu chiar daca este mixt este si sensibil si sunt curioasa cum actioneaza si Sensibio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu