miercuri, 23 mai 2012

Review creme de maini The Body Shop

Astazi imi dau cu parerea despre cremele de maini The Body Shop care au devenit preferatele mele datorita a doua aspecte pe care le urmaresc eu la cremele de maini:hidratarea si mirosul.
Cremele sunt ambalate intr-o cutie draguta cate trei,iar fiecare are cate o aroma diferita:Cranberry Joy,Spiced Vanilla si Candied Ginger.Preferata mea este Cranberry Joy,are un miros pe care il ador si celelate au o aroma nemaipomenita insa Cranberry m-a cucerit .


Cremele au o nuanta alba,au o textura grasa la prima vedere ,seamana cu untul de corp(chiar au unt in compozitie) insa cand sunt aplicate pe mana intra foarte repede in piele ,nu ramane nici urma de grasime .Mirosul este foarte puternic,cred ca sunt cele mai parfumate creme de maini pe care le-am avut,dar pe mine nu ma deranjeaza acest lucru,din contra chiar il ador.Cat timp nu ma spal pe maini mirosul se simte foarte bine.Imi place ca hidrateaza bine,nu se mai vad portiuni uscate daca aplic aceste creme cum patesc cu altele.Pentru o hidratare intensa,fara deranjul spalatului pe maini ,o aplic noaptea si dimineata ma trezesc cu mainile catifelate.
Cremele contin unt de cacao si ceara de albine.Nu contin parabeni.
Nu-mi place gramajul doar 30 ml,fata de 100 ml la cat au cremele mele obisnuite ,asa se consuma cam repede:(Contin alcohol.







3 comentarii:

  1. Nu am folosit aceste creme, dar daca ar fi sa-mi iau una mi-as lua de vanilie, pentru ca sunt convinsa ca miroase grozav :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici eu nu am folosit creme din aceasta gama, dar imi place ce ai scris despre ele. Multumim!

    RăspundețiȘtergere