miercuri, 27 iunie 2018

Cosmetice naturale cu miere Apidava

In copilarie o vedeam pe mama cum isi aplica pe fata si pe maini, o masca cu miere si ma amuzam teribil de fiecare data,bineinteles ca o imitam si eu ,numai ca eu nu ma limitam doar pe fata si maini...
O data m-am dat si pe par (aici il imitam pe tata cand se dadea cu gel) ,nu spun ca abia imi mai puteam dezlipi mainile din par si am ajuns imbracata in cada ,spre disperarea mamei ,care era si ea toata plina de miere si a ajuns sa faca si ea baie o data cu mine pentru a scapa de atata miere,eehh deja organizasem un rasfat demn de  regina Cleopatra fara sa stiu cine e, la vremea respectiva:)))


Mierea este un adevarat miracol al naturii cules de harnicutele  albinute, considerat de 
vechii egipteni un dar al zeilor, aceasta  este extrem de hranitoare si energizanta, si 
reprezinta un antiseptic si un conservant de excelent.In Egiptul antic mierea a fost folosita 
ca si alifie pentru tratarea ranilor, iar ulterior s-a demonstrat ca datorita continutului ridicat 
de potasiu are efect antibacterian.



Mierea este bogata in: 

vitamine:  A, C, E, vitamina B1 , B2 , B3 , B5 (acid pantotenic) si B6 , acidul pantotenic prin

activizarea secretiei de hormoni ai glandei suprarenale ,incetineste imbatranirea.
minerale:fier, calciu, fosfor, magnesiu, potasiu, sodiu si antioxidanti.

Avand atatea beneficii mierea naturala este unul din cele cunoscute ingrediente cosmetice, datorita continutului ridicat de antioxidanti, si mai ales deoarece poate fi utilizata cu succes  pentru toate tipurile de ten:normal, mixt sau  gras.

Eu sunt o mare fana a cosmeticelor cu miere,cosmeticele Apidava m-au cucerit inca de la prima utilizare.Apidava Cosmetic Line este cea mai noua gama de produse cosmetice, pe baza de ingrediente apicole de calitate superioara.

Am incercat mai multe produse Apidava si nu m-a dezamagit nici un produs,acum ma rasfat cu Crema de maini cu Miere, Propolis si Ceara de albine si Sapunul vegetal cu miere si propolis.





Crema de maini cu Miere , Propolis si Ceara de albine Apidava este conceputa pe baza de ingrediente 100% naturale.
Proprietatile hidratante ale mierii la nivel epitelial, alaturi de propolis si ceara de albine  actioneaza ca o bariera protectoare si cu rol antibacterian la nivelul pielii impotriva factorilor externi.

Am descoperit aceasta crema de maini acum cativa ani si pot spune ca dintre toate cremele de maini pe care le-am incercat,aceasta este cea mai buna pentru mine.
Are o textura fina ,miroase extraordinar de bine,doar contine miere si propolis nu?!, intra repede in piele.Iar dupa mainile mele parca au fost resuscitate si nu glumesc,eu am o problema cu spalatul pe maini,cred ca ...cam exagerez(oo daaa) si pielea mea  sufera din aceasta cauza,se usuca ,insa dupa ce aplic crema ,imi simt pielea catifelata,neteda,hidratata,parca are efect de lifting crema asta ,nu stiu eu chiar o ador.Nu am fost niciodata atat de multumita de un produs cosmetic.Parca a fost creata special pentru mine !




Sapunul vegetal cu miere si propolis Apidava face parte dintr-o gama speciala de sapunuri fabricate in Franta „Savon vegetal au Miel” bazate exclusiv pe grasimi vegetale (Palmier, Shea si Nuca de Cocos) imbogatite cu miere.
Propolisul dubleaza efectele antiseptice si antiacneice ale mierii, are efect cicatrizant, fiind foarte eficient in vindecarea ranilor sau iritatiilor pielii.



Acest sapun pot spune ca m-a cucerit prin miros,are un parfum puternic ,magnetic,as sta toata ziua sa ii simt mireasma,ma relaxeaza.Bineinteles ca parfumul ramane impregnat pe maini si e o placere sa-l simt.Nu-mi usuca mainile ,asa cum am spus mai sus ma spal des pe maini,mi le usuca apa ,dar acest sapun nu.Daca folosesc un alt tip de sapun atunci sufar,fiindca imi crapa pielea ,deci propolisul si mierea  din compozitie isi fac treaba si previn aparitia ranilor si iritatiilor .De asemenea si cu acest sapun sunt prietena de ceva timp si cel mai mult imi place mirosul,mi-a parfumat tot dulapul cat timp nu l-am folosit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu