luni, 4 iunie 2018

Noile aparate de ras pentru femei Gillette Venus Breeze

Cine nu isi doreste sa fie o zeita cu picioare fine ca matasea si sa le obtina fara prea mult efort??!!
Eu sigur imi doresc ,de aceea acum testez noul aparat Gillette Venus Breeze prin intermediul BUZZstore si Gillette Venus Romania!

Am primit kit-ul de BUZZ:


2 x Aparate de ras Gillette Venus Breeze (pentru mine si o prietena)

1 x Geanta pentru cosmetice
2 x flyere cu informatii despre produs 
Ghidul BUZZ 




Venus Breeze este un aparat de ras feminin cu 3 lame care cuprind fiecare unduire a corpului si ating fiecare fir de par. Rezultatul este o epilare aproape de piele si catifelare de lunga durata. Produsele Venus sunt proiectate pentru a se potrivi cu toate stilurile de viata, fie ca iti doresti epilarea perfecta sau doar un moment de placere si rasfat.
* Mai putine iritatii si taieturi versus aparatele de ras de unica folosinta

* Venus Breeze are 3 lame plus o banda hidratanta care ajuta la obtinerea unui ras confortabil, cu mai putine iritatii si taieturi
* Venus Breeze indeparteaza efectiv fiecare fir de par, pentru a-ti face pielea picioarelor sa arate super catifelata!
* Un epilat de lunga durata, un motiv de stres in minus
* Maner Soft Grip pentru un control aderent



Parerea mea despre Gillette Venus Breeze:

Mi-a placut foarte mult culoarea si manerul aparatului ,asa la prima vedere.
Dupa prima utilizare ,chiar m-a uimit ,aluneca foarte usor ,datorita benzilor de gel ,taie foarte bine firele de par ,insa doar firele de par nu si pielea ,precum in cazul altor aparate .Pot spune ca este primul aparat de ras care nu mi-a lasat nici o taietura si nici o iritatie,de acum tigrisorii pot sta linistiti ,nu le mai fac concurenta :))) L-am folosit pe picioare prima oara si s-a unduit perfect dupa fiecare forma ,iar gelul avea un miros placut .


Parerea lui Mari despre Gillette Venus Breeze:

"Am mai avut aparate de ras Gillette ,insa acesta m-a surprins placut,l-am folosit prima oara pe maini si parca am simtit ca imi fac masaj,nicidecum ca ma epilez folosind lame ascutite ,banda aceea roz de gel este o adevarata minune,nu cred ca a durat 5 minute toata operatiunea si dupa aveam mainile catifelate si perfect epilate!Il iubesc!"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu