miercuri, 6 iunie 2018

Noua gama Fa - ISLAND VIBES ,cu arome exotice

Oricine viseaza sa ajunga macar o data pe o insula exotica .Fa ne transpune simturile intr-o calatorie in cele mai frumoase insule exotice , cu peisaje inedite,plaje nesfarsite si ape cristaline .Noua gama Island Vibes ne invita sa descoperim trei insule tropicale : Hawaii,Fiji si Bali ,prin intermediul combinatiilor de arome de fructe si flori exotice.

Eu, prin intermediul BUZZstore si Schwarzkopf ,deja am facut o calatorie a simturilor in Hawaii ,fiindca am primit kitul de BUZZ  Fa Island Vibes - Hawaii Love :


1 Gel de duș Fa Island Vibes Hawaii love 250 ml;
1 Deo Fa Island Vibes Hawaii love 150 ml;
1 minge gonflabilă de plajă;
5 brățări fun pentru 5 prietene;
5 flyere despre Campania Fa cu premii;
Ghidul de Buzz



Gelul de dus si deodorantul HAWAII LOVE este infuzat cu aroma unui ananas suculent si a florilor frangipani.Mirosul este senzational,dulce,fructat,exotic,fresh .Miroase a vacanta!!!



Gelul de dus HAWAII LOVE este un produs delicat cu pielea ,o curata fara sa o usuce .Imi place sa il folosesc dimineata fiindca ma revigoreaza si imi da o stare de bine intreaga zi.

Fiindca imi doresc ca senzatie de prospetime sa o resimt intreaga zi ,dupa dus aplic si deodorantul HAWAII LOVE  ,care nu contine saruri de aluminiu si promite o protectie de pana la 48 de ore.Mirosul este irezistibil ,pacat ca nu persista foarte mult ,insa la un deodorant nici nu ma astept sa persiste foarte mult.

M-a cucerit aceasta gama ,primul motiv pentru care as cumpara produsele este bineinteles mirosul,e chiar FAntastic ,vreau sa le incerc si pe cele cu aroma de floare mango si vanilie .

Toata lumea a fost incantata de aroma  produselor Fa Island Vibes Hawaii Love ,mingea a fost perfecta pentru o partida de volei si desi nu am jucat pe plaja ne-am simtit FAntastic .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu