duminică, 19 iulie 2020

Machiaj de vara cu Avon PowerStay

De obicei optez pentru un machiaj natural,simplu,vara insa, caut produse rezistente la caldura si la apa.
De aceea am acceptat bucuroasa provocarea lansata de Avonspace si BUZZStore de a testa doua produse noi din gama  PowerStay:
⇒ Mascara PowerStay pentru volum si Fardul de ploape cremos sub forma de creion PowerStay.





Mascara PowerStay pentru volum de la Avon este rezistent la apa, nu se intinde si nu lasa urme.Ador peria,oferă volum genelor și nu incarca.A rezistat cu brio pe plaja și la bălăceala in mare👍
Formula sa cu colagen, proteine si aminoacizi protejeaza si mentine culoarea genelor timp indelungat.





Fardul de pleoape cremos sub forma de creion PowerStay de la Avon ofera o culoare intensa si uniforma, este rezistent la caldura, umiditate si apa timp de 16 ore.
Este ușor de aplicat, fiind cremos eram sceptica in privința rezistentei,având tenul mixt nu îmi rezista nici un fard sau creion,pur și simplu curg sau se strâng.Dar acest creion/fard PowerStay m-a cucerit,nu a curs,nu a dispărut deloc de pe pleoape 👍A rezistat la căldură,la apa marii,la apa din piscina ,seara era tot acolo 💃Chiar îmi place, sunt curioasa cum arată și celelalte nuanțe,eu am nuanța Mocha Brew.




In concluzie, imi plac aceste doua produse PowerStay,sunt rezistente si pigmentate,ma voi bucura de ele toata vara!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu