sâmbătă, 23 septembrie 2017

Biscuitii Gerble Expertul Dietetic - o gustare sanatoasa pe care o poti imparti !

Buzzstore si Gerble Romania au dat startul obiceiurilor sanatoase la birou ,m-au facut si pe mine fericita cu un pachet plin  de  biscuiti Gerble Expertul Dietetic pe care i-am impartit cu colegii .


Dupa cum se vede am primit urmatoarele sortimente:


Am ramas fana a acestor biscuiti inca de cand i-am gustat prima oara,preferatii mei clar sunt cei cu castane,sunt absolut deliciosi si pe acestia mi-a fost greu sa-i impart :))).
Pe locul doi sunt cei cu seminte de chia,sunt deliciosi si satiosi,acum un an am incercat pentru prima oara  semintele de chia si sunt foarte versatile,imi place budinca si sa le consum  in salate,  biscuiti cu seminte de chia nu incercasem,dar ma bucur ca am avut ocazia,de acum vor fi pe lista mea de cumparaturi,alaturi de cei cu castane bineinteles.
Si cei cu merisoare si germeni de orez sau cei cu susan sunt buni ,insa parca sunt putini mai dulci decat  cei cu castane si chia si mie nu imi plac biscutii dulci,asta desi toti biscuitii Gerble Expertul Dietetic au un continut redus de zahar, sare si grasimi. Cu pana la 81% mai putini acizi grasi saturati si 50% mai putin zahar fata de media biscuitilor de pe piata, avand doar arome naturale .Recunosc ,de aceea nici nu eram o fana infocata a biscutiilor si mancam mai rar ,insa datorita biscuitilor Gerble mi-a revenit pofta si nu ma deranjeaza sa-i consum zilnic.Fiind putin mai dulci prefer sa-i consum alaturi de un ceai neindulcit.




 Un alt beneficiu al acestor biscuiti este ca au un continut ridicat de Omega 3 care regleaza nivelul colesterolului si al grasimilor,contin  vitamina E si antioxidantii care ne mentin tineretea si ne  protejeaza de stresul oxidativ.

Toata lumea care a gustat a spus ca sunt foarte buni si tin de foame,fiecare are cate un sortiment preferat,nu toti avem aceleasi gusturi,insa m-am bucurat ca nu au fost cei cu castane :)) in top,pentru majoritatea cei cu chia sunt vedete .

Sunt ideali cand ma apuca foamea si stomacul meu face serenade,cu un mini pachetel de 4-5 biscuiti l-am pacalit si pot sta linistita pana la pauza de masa .

Daca faceti parte din familia "rozatoarelor" ca mine  :)) si va plac gustarile intre mese va recomand cu drag acesti biscuiti ,deoarece sunt o gustare sanatoasa si satioasa.

#buzzgerble

Un comentariu: