sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Review sapun natural cu Aloe Vera Savonelle

Imi plac sapunurile naturale fiindca nu contin chimicale si nu dauneaza pielii,pana acum nu am mai incercat un sapun cu Aloe Vera,de aceea l-am si ales ,stim cu totii ca aloe vera e o planta vindecatoare.Sapunul cu Aloe Vera Savonelle are un parfum discret,fresh,cel mai bine parca iese in evidenta mireasma de ceai verde.La aplicare nu se mai simte nici o aroma,face putina spuma,curata bine tenul,nu-l irita,nu-l usuca si il lasa mai proaspat si luminos.Se consuma destul de greu,m-am spalat de cateva ori si nici nu se cunoaste .Il gasiti pe www.savonelle-sapunurinaturale.blogspot.ro.

Recomandat:tenului normal,acnei,sensibil.
Ingrediente:
unturi si uleiuri saponificate(masline,cocos,palmier,cacao,ricin)
infuzie de ceai verde
glicerina
gel de aloe vera
Pret:10 lei,95-100g
Mi-ar placea sa le incerc pe cel cu Lavanda si pe cel cu Cafea.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu